Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO lioravera.pl
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sklep Internetowy, dostępny pod adresem https://lioravera.pl, prowadzony jest przez Iryna Lapitskaya ECOM (Iryna Lapitskaya) z siedzibą pod adresem Milenijna 51/74, 03-130 Warszawa, adres do doręczeń: Milenijna 51/74, 03-130 Warszawa, NIP: 5243046387, REGON: 542367867, adres e-mail: lioraverapl@gmail.com, numer telefonu: +48 731 845 708 (dalej: „Sprzedawca”).
-
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców, którzy nie są Konsumentami w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego.
-
Kontakt z Sprzedawcą jest możliwy pod adresem e-mail: lioraverapl@gmail.com oraz pod numerem telefonu: +48 731 845 708.
-
Definicje:
-
REGULAMIN – niniejszy dokument.
-
SKLEP – sklep internetowy Sprzedawcy prowadzony pod adresem https://lioravera.pl.
-
KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22¹ Kodeksu cywilny).
-
PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która zawiera Umowę ze Sprzedawcą bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą.
-
UMOWA – umowa sprzedaży Produktów zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
-
PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma.
-
KLIENT – każdy podmiot (Konsument lub Przedsiębiorca) dokonujący zakupu w Sklepie.
-
§ 2. ZAKŁADANIE KONTA I ZASADY OGÓLNE
-
Korzystanie ze Sklepu jest dobrowolne i nieodpłatne.
-
Warunkiem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu.
-
Klient ma możliwość założenia Konta w Sklepie. Zakładając Konto, Klient zobowiązuje się do podania danych zgodnych z prawdą.
-
Sprzedawca dokłada starań, aby opis i wygląd Produktów odpowiadały ich rzeczywistemu stanowi. Ze względu na indywidualne ustawienia ekranu urządzenia Klienta, Sprzedawca nie może zagwarantować, że kolor Produktu widoczny na ekranie dokładnie odpowiada jego rzeczywistemu kolorowi.
§ 3. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY
-
Zamówienie można złożyć poprzez:
-
Formularz zamówienia dostępny w Sklepie.
-
Skontaktowanie się ze Sprzedawcą mailowo lub telefonicznie (w tym drugim przypadku konieczne jest potwierdzenie zamówienia mailowe lub pisemne).
-
-
Zawarcie Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail od Sprzedawcy potwierdzającej przyjęcie Zamówienia do realizacji (potwierdzenie zamówienia). Wiadomość ta zawiera wszystkie istotne elementy Umowy.
§ 4. DOSTAWA, PŁATNOŚCI, INFORMACJA O KOSZTACH POCHODZENIA POZAUE
-
Ceny Produktów podane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich i nie zawierają podatek VAT.
-
Sposoby dostawy oraz jej koszty są wskazane w Zakładce "koszty i terminy dostawy" oraz podczas składania Zamówienia.
-
Sposoby płatności są wskazane w Zakładce "najczęściej zadawane pytania" oraz podczas składania Zamówienia.
-
WAŻNA INFORMACJA DLA KLIENTÓW Z UE: Produkty są dostarczane bezpośrednio od naszych dostawców znajdujących się poza terytorium Unii Europejskiej (z Chin). Oznacza to, że przy imporcie towaru na terytorium celne UE mogą zostać naliczone cło, podatek VAT od importu oraz ewentualne opłaty handlingowe. Kupujący (Klient) jest obowiązany do pokrycia tych kosztów. Wysokość tych opłat zależy od przepisów celnych kraju docelowego i jest ustalana oraz pobierana przez operatora pocztowego lub kuriera w momencie dostawy. Sprzedawca nie ma wpływu na wysokość tych opłat i nie może ich wcześniej oszacować.
§ 5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (Dotyczące Konsumentów)
-
Konsument ma prawo odstąpić od Umowy zawartej zdalnie w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
-
Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po 14 dniach od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktu.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą na adres Sprzedawcy lub e-mail na adres: lioraverapl@gmail.com). Może do tego celu użyć załącznego wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe.
-
Zwrot należy kierować na adres:
Kraj: Chiny
Prowincja/Województwo: Zhejiang
Miasto: Yiwu
Dzielnica/Miejscowość: Suxi (Yiwu Town)
Kod pocztowy: 310000
Lokalizacja szczegółowa: Nr 2 winda towarowa po zachodniej stronie 3. piętra, piętro wyżej Yuantong Express, nr 409 -
Załącznik nr 1 do Regulaminu – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0913/7422/3687/files/FORMULARZ-ZWROTU.pdf?v=1758062064
-
W przypadku odstąpienia od Umowy zwracamy Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o odstąpieniu.
-
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tego samego sposobu płatności, którego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się inaczej.
-
Koszty zwrotu Produktu ponosi Konsument.
-
Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umów: o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany o utracie prawa odstąpienia.
Załącznik nr 1 do Regulaminu – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
§ 6. REKLAMACJE I GWARANCJA
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, będącego Konsumentem, za wady fizyczne i prawne Produktu (rękojmia) są określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
-
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
-
Reklamacje związane z realizacją Umowy należy składać na adres e-mail: lioraverapl@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
-
W reklamacji należy podać: dane Klienta, opis zaistniałej wady, żądanie sposób załatwienia reklamacji (np. wymiana Produktu, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).
-
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
§ 7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
-
Administratorem danych osobowych Klientów jest Iryna Lapitskaya ECOM (Iryna Lapitskaya) z siedzibą pod adresem Milenijna 51/74, 03-130 Warszawa.
-
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Zamówienia, a także w celach marketingowych, o ile Klient na to wyraził zgodę.
-
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności dostępna w osobnym dokumencie na stronie Sklepu.
§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn. O zmianach Sprzedawca poinformuje z 14-dniowym wyprzedzeniem.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeks cywilny, ustawa o prawach konsumenta, ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Spory powstałe między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane przez Sąd Okręgowy w Warszawie.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 16 września 2025 roku.