Zwroty i reklamacje
Polityka Zwrotów i Reklamacji
§ 1. Postanowienia Ogólne
-
Sprzedawcą jest Iryna Lapitskaya ECOM (Iryna Lapitskaya), adres: Milenijna 51/74, 03-130 Warszawa, NIP: 5243046387, REGON: 542367867, e-mail: lioraverapl@gmail.com, tel.: +48 731 845 708.
-
Niniejsza polityka określa zasady składania i rozpatrywania reklamacji, rękojmi oraz zasady korzystania z prawa do odstąpienia od umowy.
-
Kontakt w sprawach zwrotów i reklamacji: lioraverapl@gmail.com.
§ 2. Prawo do odstąpienia od umowy (Zwrot bez podania przyczyny)
-
Jako Konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej zdalnie w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
-
Termin na odstąpienie od umowy liczy się od dnia odebrania przesyłki przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią (niebędącą przewoźnikiem).
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, musisz poinformować nas o swojej decyzji, wysyłając oświadczenie na adres e-mail: lioraverapl@gmail.com lub pisemnie na nasz adres siedziby. Możesz użyć formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe.
-
Koszty odesłania Zwracanego Produktu ponosi Konsument.
- Zwrot należy kierować na adres: Kraj: Chiny
Prowincja/Województwo: Zhejiang
Miasto: Yiwu
Dzielnica/Miejscowość: Suxi (Yiwu Town)
Kod pocztowy: 310000
Lokalizacja szczegółowa: Nr 2 winda towarowa po zachodniej stronie 3. piętra, piętro wyżej Yuantong Express, nr 409 -
Zwracany Produkt musi być kompletny, nieużywany, w nienaruszonym opakowaniu, z wszystkimi elementami i metkami.
-
Zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności (wartość produktu) w terminie 14 dni od dnia otrzymania Zwracanego Produktu z powrotem do naszego magazynu.
§ 3. Reklamacje rękojmi (Gwarancja zgodności towaru z umową)
-
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeśli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
-
Reklamację należy zgłosić na adres e-mail: lioraverapl@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. W zgłoszeniu należy podać: dane Klienta, numer zamówienia, opis wady oraz żądanie (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).
-
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. O braku możliwości uwzględnienia reklamacji Sprzedawca poinformuje niezwłocznie, podając przyczyny.
-
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca ponosi koszty wymiany, naprawy lub zwrotu Produktu, w tym koszty przesyłki. W takiej sytuacji Klient otrzyma od nas instrukcję dotyczącą dalszego postępowania.
-
Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana (brak wady lub wada powstała z winy Konsumenta), koszt wysłania Produktu na kontrolę oraz koszt jego odesłania ponosi Konsument.
-
Reklamacje należy kierować na adres:
Kraj: Chiny
Prowincja/Województwo: Zhejiang
Miasto: Yiwu
Dzielnica/Miejscowość: Suxi (Yiwu Town)
Kod pocztowy: 310000
Lokalizacja szczegółowa: Nr 2 winda towarowa po zachodniej stronie 3. piętra, piętro wyżej Yuantong Express, nr 409
§ 4. Postanowienia Końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.
-
Polityka wchodzi w życie z dniem 16 września 2025 roku.